tisdag 22 mars 2011

Vill hon skryta och luras så okej...

Jaja, att spela snällhund funkar tydligen på den där (lättlurade) matten jag har, för här är mitt utlovade inlägg och här är bilden som hon tog i morse när jag kör min fjäskiga vovve-stil, jag är allt en bra skådis jag... hehe, borde få en Oscar:


Jag fick en massa i födelsedagspresent i lördags. Min korkade syrra Freja har redan visat upp nästan allt hos sig... fast att de flesta är till mig. Men vill hon skryta och luras så okej... då ska ju inte jag avslöja henne, fjollan. Kläderna får hon dock ha för sig själv eftersom inte jag befattar mig med sådant trams. Och de finaste sakerna vi har här i huset är ändå mina. Unkas och hantel.
Ni ser dem på bilden. De har jag haft sedan jag flyttade hit den 13 maj 2005. Jag kan berätta om dem någon annan dag om ni vill, men inte nu, för nu ska jag tugga grisöra och softa i min kökssoffa. Ajax-vuffar och Phalenékramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar