tisdag 22 mars 2011

Ingen styrsel så jag har bytt taktik

Jag fick ingen styrsel på den tråkslöa matten igår. Det blev inga fler inlägg här i superviktiga bloggen, trots att jag surade hela dagen och vägrade att befatta mig med henne. Jag ni ser själva vilken ondsint blick jag knallade omkring med:


Så idag har jag bytt taktik och leker snälla fina vovven istället. Får se om det funkar lite bättre, det verkar faktiskt som hon har gått på det, för hon har redan tagit en superfin bild på mig som hon har lovat att kasta ut här ikväll. Så vi kommer i fas med dagarna liksom... Ha en bra dag alla vovvar därute. Ajax-Vuff!

6 kommentarer:

  1. Men heja Ajax! Får du äntligen komma till tals också? Med en syrra som Freja kan det inte vara lätt att hävda sig. Grattis i eftersokott på födelsedan tjejen!

    SvaraRadera
  2. Inte visste vi att du har en egen sida!
    Nanna & Leia

    SvaraRadera
  3. Med den där blicken måste du ju kunna domptera vilken slö knasmatte som helst!!!
    Vi ska lägga oss i hårdträning för det där kan behövas här också...
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  4. Kul att få läsa dig också.
    Voff /Perla

    SvaraRadera
  5. Slog till och svarade hos er denna gången =) Ajaxpussar!!!

    SvaraRadera