onsdag 23 mars 2011

Ledsamt, bedrövligt & OS-medalj

Det har varit en ledsam dag. Så därför blir det en lite ledsen bild på mig också:


Det var precis en månad sedan, exakt fyra veckor sedan vi förlorade vår coola kattbrorsa Bosse. Så det är därför vi har varit sorgsna här idag. Men en annan bedrövlig sak är att den där mattetanten jag har inte har hjälpt mig att svara på era fina kommentarer här i min viktiga blogg. Hon säger att hon ska men man undrar hur segdragen i hjärnan en människa egentligen kan vara? Hon lär ju få guldmedalj i den grenen om hon ställer upp i OS... Hmmm... jag kanske skulle ta och anmäla henne dit... För då kan jag sälja den där guldmedaljen och köpa tuggar och hantlar för alla pengarna. Det hade varit rätt åt henne... Ajax-kram!

4 kommentarer:

  1. Jag har bett husse hjälpa dig!!! Så det blir svarat nu inatt =) Braigt va!?!?

    SvaraRadera
  2. Du må vara en liten fjolla men det var snällt av dig... Tack FiFi!!!

    SvaraRadera
  3. Men tjejer...kan ni inte prata direkt med varandra? Att kommentera varandras bloggar när man bor ihop. Så attans modernt!
    PS Som ordverifiering kom det upp "kismi"....perfekt :-))

    SvaraRadera
  4. Attans - det där med husse... Vi borde verkligen skaffa oss en!
    När det gäller Bosse så tycker vi fortf synd om er! Och tänker på hur väldans tomt det skulle bli här om nå'n försvann! USCH!!!!
    Och så YYYYYYYYLAR vi av glädje! En superduperjättesöt tjej till där vi får vara med i listan! YESSSS!
    (Och vi tror du är toppsnäll jämt! Det är nämligen jag, säger A. Fattar inte allt tjafs om morr o annat! Fast det var lite dumt bitas... DET inser han:))
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera