måndag 28 mars 2011

En sak av allt jag är bästast på...

Den här gången måste jag försvara min matte, för hur slapp och korkad hon än är så var det där SkitBlogger ännu dummare igår, för vi lyckades inte lägga in bilder. Så därför fick ni inte se när jag förgyllde världen genom att dansa på pelare igår, något av allt det som jag är bästast i världen på. Men ni får se nu:


Det är en blandning mellan disco och lite hula-hula, en skitsvår dans faktiskt, fast inte för mig som är smärt och smidig ;o). Ha en bra dag vovvar! Ajax-vuff!

5 kommentarer:

  1. Fine-Ajax vad duktig du är!
    Puss på nosen

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är Ajax när du dansar :)

    Visste inte att du också hade en blogg, trodde det bara var syrran som hade.

    Hoppas bloggen funkar nu då så man får se mera bilder på söta dig :)

    SvaraRadera
  3. Guuuud......vad tjusigt!!!
    Jaa, här har vi nu till slut fått ordning på datorn. Gårdagens inlägg sackade ner ALLT! Göra om, göra om!!!
    Ha en braig kväll
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Var tydligen en väldans massa tjafs från Blogger igår! Att de inte fattar att de bara ska göra som man säger?!?
    Dansen är alldeles väldigt tjusig!
    PUSS!

    SvaraRadera