måndag 28 mars 2011

Det såg gott ut men det var riktigt äckligt

Man kan inte vända ryggen åt sin trädgård förrän den invaderas av allt möjligt. Är det inte löst pack som driver runt där utan att be om lov så är det andra hundar som försöker markera revir, vilket de inte har så mycket för eftersom jag skvätter över det mesta på direkten. Ha!
Men som om det inte skulle vara nog med alla dessa bestyr som jag dagligen måste styra upp så är det någon människa, ja jag gissar på det för sådana vet man ju att de kan ta sig för det mest märkliga och idiotiska ting, som har spridit ut en massa onödigt skräp på min gräsmatta. Först trodde jag att det var något gott att äta men icke. Det såg ju gott ut men det var riktigt ruggigt äckligt!


Om nu de där galenmänniskorna tvunget ska hålla på med sitt konstiga skit så kan de väl för tusan plantera oxfilé, räkor eller majs istället. Sådant som faller mig i smaken! Hmmrrrfff! Nu går jag och lägger mig och surar... Ajax-kramar!

2 kommentarer:

  1. En försiktig liten fråga:gillar du lussebullar? I så'na fall ska du vara lite glad åt just de där blommorna...
    Fast visst vore det bra om det växte köttbullar lite här och där:)

    SvaraRadera