lördag 26 mars 2011

Jag går inte på sådana simpla trick

Nytt inlägg igårkväll stod på min önskelista. Men det nonchalerades helt av min latfeta idiotmatte.. :o( Hon skyllde på att det ju inte blev några bilder knäppta under vovvemaderna. Snacka om slött och slappt utom alla gränser bara det... Men jag ska visa henne att man allt kan använda exklusivt skitsnygga bilder på mig från förr istället. Som det här fett fantastiska fotot när jag var nio veckor:


Ha, där fick hon för att hon försöker mygla med kameran... Men se sådana simpla trick går jag minsann inte på... Och idag kommer jag att vuffa och trilskas och vara skitarg som bara jag kan om det inte blir riktigt fina bilder tagna på mig. Så det så!... Hehe... Ajax-kramar på er alla därute så ses vi ikväll igen!

1 kommentar:

  1. Men liten...! Du var ju lika söt då!!!
    Mattar.... Så'na kan vi nog diskutera lääänge du och vi...
    Hoppas hon skött sig bättre idag!
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera