lördag 19 mars 2011

En upprättelse för syrrans bloggeritrams

Den 19 mars 2005 klockan 07.10 inträffade en av universums allra viktigaste och mest minnesvärdiga händelser. För det var då jag, Ajax Johtina´s Afrodite phalené, föddes.
Vilket betyder att jag fyller 6 år idag! Vilket som sig bör firas med en annan historisk tilldragelse, jag ger familjen och släkten lite upprättelse genom att starta jordklotets betydelsefullaste blogg, den här. Min mesiga och klädgalna tvillingsyrra Freja har redan en plats här i Blogglandia men eftersom det är rena tramset och fjollerierna så vill jag visa hur en riktig phalené beter sig och för sig.


Bilden är den första som matte tog på mig när jag var fem veckor gammal och hon och husse hälsade på mig och Freja i Agunnaryd, där jag föddes. Man ser ju att jag var snygg och tuff redan då men jag är ännu snyggare och tuffare nu, vilket jag kommer att visa er här. Med en bild om dagen. Så välkomna hit till mig för att få en inblick i en av landets coolaste jyckars exelenta liv. Phalkenékramar!

4 kommentarer:

  1. Grattis syrran!!! Trots att du är lite konstig och ränner efter skräp de kastar och att du inte förstår hur snyggt det är att epikera sig så är du ju min syster!!! Vuff!!!

    SvaraRadera
  2. Vi har sjungit för syrran din, och beordrat hussen att framföra mer ljudligt:)
    Men ndå säger vi mer än gärna GRATTIS!!!!!
    Hoppas du får massormassor av presenter! Jag var gaaanska nöjd med min födelsedag säger A, men är orolig att gamlingen ska få ÄNNU bättre i maj... Lär ju konstisgt nog vara bättre ju gamlare man blir... Och du blir ju mer än syrran!!!
    ÄNNU fler miljooooner pussar här!
    Lägger genast dig i listan, om nu bara den där latmatten lyder order...
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  3. Grattis båda två fröknarna Phalene!

    SvaraRadera